Шановні гімназисти!
Прошу вказувати власне прізвище та ім'я, виконуючи онлайн- тести.
Будьмо ввічливими та толерантними.
Дотримуйтесь етикету спілкування в мережі Інтернет.
20.05.2020
Контроль письма ІІ семестр (дистанційна форма)
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2723691
Завдання виконати 22.05.2020 до
14.00
15.05.2020
Leseverstehen. II SEMESTER
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=279541
Завдання виконати 20.05.2020 до 14.00
13.05.2020
Thema:
ÖSTERREICH (Австрія)
Lexik und Redemittel
die EU (Europäische Union) – європейський союз,
das Mitglied (-er) - член,
unter freiem Himmel
– під відкритим небом
1. Übung 3а Seite 150
a) Lies die Internet-Anzeige, achte auf die markierten
Wörter.
(Прочитай оголошення
в Інтернеті, зверни увагу на виділені слова )
1) Kannst du sagen, ob
Österreich viele Seen hat? - Можеш сказати, чи має
Австрія багато озер?
4) Weißt du, wie groß Österreich ist? - Знаєш ти, яка величина Австрії?
5) Weißt du, wie viele Einwohner
die Hauptstadt Österreichs hat? - Знаєш ти,скільки жителів
має столиця Австрії?
6) Kannst du sagen, wann Österreich den Nationalfeiertag hat? – Можеш сказати, коли
Австрія має національне свято?
7) Ist es dir bekannt, welche bekannten Komponisten in Österreich geboren waren und lebten? – Чи відомо тобі,
які відомі композитори народились та жили в
Астрії?
2.
Übung 4 Seite 151 Lest die Kurztexte
(Прочитайте короткі тексти)
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=669074
Завдання
виконати 15.05.2020 до 14.00
08.05.2020
Thema: Deutschland und seine Hauptstadt (Німеччина та
її столиця)
Lexik und Redemittel
das Wappen (-)
-герб,
das Wahrzeichen (-) - символ,
die Mauer (-n) -
стіна,
das Weltkulturerbe – світова культурна
спадщина,
das Wappentier (-e) – гербова тварина
1.Übung 3а Seite 142 a) Was meinst du: Was ist auf den Bildern? Erzähle.
(Що думаєш ти? Що зображено на
малюнках - усно )
b) Sechs Jugendliche
möchten nach Berlin kommen und suchen nach Informationen über Berlin im
Internet. Finde passende Texte für sie. Ordne auch die Bilder in Übung 3a den
Texten zu.
(Шість підлітків
хотіли б поїхати до Берліну і шукають інформацію про Берлін в Інтернеті.
Поєднай малюнки з текстами)
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=321002
Завдання виконати 13.05.2020 до 15.00
06.05.2020
Thema: Verkehrsmittel
(Транспортні засоби)
Lexik und Redemittel
das Motorrad (-
-er) - мотоцикл,
der Luftballon (-s) – повітряна куля,
das Paddelboot (-e) – весловий човен,
das Gespann (-e) - упряжка,
die Reiseroute (-n) – маршрут подорожі
1.Übung 2 Seite 131
Wie kann man noch reisen? Ordne die Wortverbindungen den Bildern zu.
(Як можна
подорожувати? Поєднай
словосполучення з малюнками - усно )
2. Übung 3 Seite 132 Lies den Text. Mache den Test
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=785240
Запишіть вправу у зошит, зробіть фото та
надішліть на e-mail 08.05.2020 до 14.00
24.04.2020 - 29.04.2020
Thema: Am Bahnhof. Reisen in Zahlen
(На вокзалі. Подорожі
в цифрах)
Lexik und Redemittel
das Gleis (-e) -
колія,
die Abfahrt (-en) - відправленя,
die Ankunft (- -e)
- прибуття,
ab|fahren (fuhr ab, ist abgefahren) -
відправляти,
an|kommen (kam an, ist angekommen), -
прибувати,
der Schaffner (-) –
кондуктор,
ein|steigen (stieg ein, ist eingestiegen) –
входити в транспортний засіб,
aus|steigen (stieg
aus, ist ausgestiegen) - виходити з транспортного засобу ,
um|steigen (stieg
um, ist umgestiegen) – робити пересадку,
unterwegs –
подорозі,
der Urlauber (-) -
відпочивальник,
der Europäer (- ) – житель Європи,
verreisen (verreiste, ist verreist) – їхати,
від’їзжати ,
das Inland – рідна країна,
das Ausland - закордон,
die Hälfte (-n) –половина
1. Übung 1 Seite 124 Sieh dir die
Bilder an. Wo sind die Menschen? (Розглянь малюнки. Де знаходяться люди? )
2. Übung 3
Seite 125 Wo kann man die Dialoge hören? (Де можна чути ці
діалоги? Напиши.)
3. Übung 3 Seite 127
a) Wie viele
Menschen verreisen im Urlaub? Lies die Meinungen der Menschen.
(Скільки людей
їдуть у відпустку? Прочитай)
c) Wie kann man
dasselbe mit Prozentzahlen sagen? Verbinde richtig
(Як можна сказати
інакше. Напиши)
Запишіть вправи у зошит, зробіть фото
та надішліть на e-mail 06.05.2020 до 15.00
22.04.2020
Thema: Eine Reise planen. Reisevorbereitungen
(Планувати подорож. Підготовка
до подорожі)
Lexik und Redemittel
das Reiseziel (-e) – мета подорожі,
Ländername (-n) - назва
країни,
die Kathedrale (-n) - кафедральний cобор,
die Brücke (-n) – міст,
der Koffer (-) - валіза,
die Handtasche (-n) – ручна поклажа,
das Flugticket (-s) – квиток
на літак,
das Zelt (-e) - намет,
der Reiseführer (-) - путівник,
besorgen (besorgte, hat besorgt) - замовляти,
auf der Reise
- під час подорожі,
seine Siebensachen einpacken - пакувати
пожитки,
Reisefieber haben – хвилювання перед поїздкою,
Kanu fahren – пливти на каное
1.
Übung 4 (b) Seite 118 Welchen Geschlechts sind Ländernamen? Mit
welchen Artikeln stehen sie? Kommentiere.
(Зверніть увагу на рід назв
країн та словосполучення у відповідях на питання Куди? та Де? )
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=267875
2. Übung 6 Seite 120 Warum fahren diese Menschen in diese Länder?
Was möchten sie dort besuchen? Erzähle
(Чому
люди їдуть у ці країни? Що хотіли б відвідати?)
Граматичний коментар ст.216
3. Übung 2 Seite 121 Was macht man vor der Reise, was macht man auf
der Reise, was macht man nach der Reise?
(Що роблять перед поїздкою,
впродовж поїздки, після подорожі?)
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=608560
Виконайте тестові завдання 24.04.2020/24.04.2020 до 15.00
17.04.2020
Thema: Zukunftspläne. Wiederholung
(Плани
на майбутнє. Повторення.)
Виконайте тестові завдання
за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=561242
Завдання виконати 22.04.2020
до 15.00
15.04.2020
Thema : Was hast du vor? (Які
у тебе плани (наміри)?)
Lexik und Redemittel:
das Vorbild (-er) -
приклад,
der Kaufmann (-leute/- -er) - торговець,
комерсант, фахівець з питань торгівлі,
der Feuerwehrmann
(-leute/- -er) - пожежник,
die
Zukunftsaussicht (-en) - плани на
майбутнє. перспектива,
sich beschäftigen
(beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.) – займатись чимось,
vor|haben (hatte vor, hat vorgehabt) – мати намір
1.
Übung 2 Seite 108
Welche Berufe sind typisch für Frauen, welche für
Männer? Ordne die Wörter den Oberbegriffen zu und nenne andere Berufe. (Які професії типові для жінок, які для чоловіків? – усно)
2.
Übung 3 Seite 108
Welche Berufe sind das? Ordne die Erklärungen den
Begriffen zu. ( Які це професії? Виконати письмово, за зразком : 1 –d, 2 –
h)
3.
Übung 4 Seite 109
Lies den Text (Прочитай текст)
4.
Übung 5 Seite 109
Antwortet auf die Fragen zum Text.( Дати відповіді на запитання –
письмово)
Запишіть вправи у зошит, зробіть фото
та надішліть на e-mail 17.04.2020 до 15.00
10.04.2020
Thema : Meine Schulfreunde (Мої шкільні друзі)
Lexik und Redemittel:
sensibel – вразливий,
zielstrebig - цілеспрямований,
verschlossen – відлюдкуватий,
tapfer - хоробрий,
сміливий,
geschwätzig
– балакучий,
frech - зухвалий, ,нахабний,
humorlos -без почуття гумору,
ängstlich – боязкий,
brav – славний, добрий,
langweilig – нудний,
witzig - смішний, дотепний,
entschlossen - рішучий
1. Übung 1 Seite 105 Wie sind echte Freunde? Schreibe
passende Wörter der Reihe nach.
(Якими є справжні
друзі? Напиши)
2. Übung 3 Seite 105 Lies den Text aus dem Internet-Forum. Was meinst du:
Welche Charakterzüge hat das Mädchen? (Прочитай текст.
Які риси характеру має дівчинка?)
3. Вивчіть правило: Підрядне речення часу (der
Temporalsatz)
Підрядні
речення часу відповідають на питання wann? — коли; wie lange? — як довго,
скільки?; seit wann? — з якого часу; bis wann? — до якого часу; wie oft? — як
чаcто? Вони з'єднуються з головним реченням сполучниками als, wenn — коли;
nachdem — після того як; sobald — як тільки; solange — поки; während — у той
час як.
Найчастіше
у підрядному реченні часу вживаються сполучники als
i wenn. Сполучник als вживається тоді,
коли присудок виражає одноразову дію в минулому.
Для
позначення одночасності дії в минулому в обох реченнях вживається претерит, для
позначення передування дії підрядного речення — плюсквамперфект, у головному
реченні вживається претерит:
Es war noch früh, als sie uns auf den Weg
machten.
Було ще рано, коли
вони вирушили в дорогу.
Als er nach Hause
gekommen war, sah er einige Bücher auf dem Tisch.
Коли він прийшов
додому, побачив на столі кілька книг.
Сполучник wenn вживається:
а) якщо йдеться про дію, що відбувається в теперішньому або майбутньому
часі:
Wenn wir einen Text übersetzen, benutzen wir
das Wörterbuch.
Коли ми
перекладаємо текст, ми користуємось словником.
б) якщо присудок
виражає багаторазову дію в минулому:
Immer, wenn mein
Freund nach Kyjiw kam, besuchte er seine Universität.
Завжди, коли мій
друг приїжджав до Києва, він відвідував університет.
4.
Виконайте тестове завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=787406
Фото
виконаних завдань надішліть на e-mail 15.04.2020 до 14.00
08.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар