5(9) клас



2020/2021 навчальний рік

11.11.2020 (ІІ) / 12.11.2020(І)

Thema: Der Spielplan

(Репертуар)

Lexik und Redemittel

 die Komödie (-n), – комедія,

die Tragödie (-n) - трагедія,

 die Oper (-n) - опера,

das Ballett (-e) - балет,

das Musical (-s) - мюзикл,

die Erstaufführung (-en) – прем’єра,

auf|führen (führte auf, hat aufgeführt) – виконувати

 1. Übung 2 Seite 4

 Was passt zusammen? Verbinde richtig.

(Знайдіть відповідності. Поєднайте правильно. Запишіть відповідність у зошит)

2. Übung 3 Seite 42

Seht euch den Spielplan an und spielt den Dialog.

(Перегляньте репертуар театру і прочитайте діалог)




09.11.2020 (ІІ) / 10.11.2020(І)

Thema: Ein Theaterbesuch

(Відвідування театру)

Lexik und Redemittel

das Parkett - партер,

die Loge (-n) - ложа,

der Rang (- -e)– ярус,

das Foyer (-s) -фойє,

der Zuschauer (-)- глядач,

zuerst- спочатку,

besorgen (besorgte, hat besorgt)– купувати (квиток),

Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht) – аплодувати

 

1. Übung 1 Seite 39

 Ergänze die Verben aus dem Kasten.

 (Закінчи словосполучення дієсловами, запиши у зошит)

2. Übung 2 Seite 39

Was machen die Zuschauer und die Schauspieler im Theater?

(Що роблять актори і глядачі в театрі? Розкажи)

3. Übung 4 Seite 40

Sieh dir die Theaterkarten an und lies vor. Erzähle, wo die Zuschauer ihre Plätze haben.

(Розглянь театральні квитки  і прочитай. Розкажи, де глядачі мають свої місця (за зразком)

4. Übung 6 Seite 40-41

 Lies den Text, nummeriere die Sätze in der richtigen Reihenfolge

(Прочитай текст, пронумеруй речення в правильному порядку)

5. Виконай завдання за посиланням  до 12.11.2020

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5947938



02.11.2020

Thema:  Das Theatergebäude

Lexik und Redemittel

die Bühne (-n) - сцена,

das Bühnenbild (-er) - декорація,

das Theatercafe’ (-s) – театральне кафе,

 das Foyer (-s) -фойє,

die Kulisse (-n) - куліса,

der Vorhang (- -e) - завіса ,

der Zuschauerraum (- -e) – глядацька зала

 

1. Übung 2 Seite 35

Ordne die Wörter aus dem Kasten den Bildern zu. (Поєднай слова з малюнками)

 

2. Übung 3 Seite 36

Sieh dir die Bilder an und finde die passende Beschreibung.

(Розглянь малюнки, знайди відповідний опис)

 


 













Шановні гімназисти!
Прошу вказувати власне прізвище та ім'я, виконуючи онлайн- тести.
 Будьмо ввічливими та толерантними. 
Дотримуйтесь етикету спілкування в мережі Інтернет.  

20.05.2020
Контроль письма ІІ семестр (дистанційна форма)

Mache den Test   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2723691


Завдання виконати  22.05.2020 до 14.00

15.05.2020
Leseverstehen. II SEMESTER
Виконайте завдання за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=279541

Завдання виконати  20.05.2020 до 14.00

13.05.2020
Thema: ÖSTERREICH (Австрія)

Lexik und Redemittel
die EU (Europäische Union) – європейський союз,
 das Mitglied (-er) - член,
unter freiem Himmel – під відкритим небом

1. Übung 3а Seite 150
 a) Lies die Internet-Anzeige, achte auf die markierten Wörter. 
 (Прочитай оголошення в Інтернеті, зверни увагу на виділені слова )

1) Kannst du sagen, ob Österreich viele Seen hat?  - Можеш сказати, чи має Австрія багато озер?
4) Weißt du, wie groß Österreich ist? -  Знаєш ти, яка величина Австрії?
5) Weißt du, wie viele Einwohner die Hauptstadt Österreichs hat?  - Знаєш ти,скільки жителів має столиця Австрії?
6) Kannst du sagen, wann Österreich den Nationalfeiertag hat? – Можеш сказати, коли Австрія має національне свято?
7) Ist es dir bekannt, welche bekannten Komponisten in Österreich geboren waren und lebten? – Чи відомо тобі, які відомі композитори народились та жили в Астрії?

2.  Übung 4 Seite 151  Lest die Kurztexte (Прочитайте короткі тексти)

Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=669074

Завдання виконати  15.05.2020 до 14.00


08.05.2020
Thema:  Deutschland und seine Hauptstadt (Німеччина та її столиця)

Lexik und Redemittel

das Wappen (-) -герб,
 das Wahrzeichen (-) - символ,
die Mauer (-n) - стіна,
 das Weltkulturerbe – світова культурна спадщина,
 das Wappentier (-e) – гербова тварина

1.Übung Seite 142 a) Was meinst du: Was ist auf den Bildern? Erzähle.
(Що думаєш ти? Що зображено на малюнках - усно )

b) Sechs Jugendliche möchten nach Berlin kommen und suchen nach Informationen über Berlin im Internet. Finde passende Texte für sie. Ordne auch die Bilder in Übung 3a den Texten zu.
(Шість підлітків хотіли б поїхати до Берліну і шукають інформацію про Берлін в Інтернеті. Поєднай малюнки з текстами)

Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=321002


Завдання виконати  13.05.2020 до 15.00


06.05.2020
Thema:  Verkehrsmittel  (Транспортні засоби)

Lexik und Redemittel
das Motorrad (- -er) - мотоцикл,
 der Luftballon (-s) – повітряна куля,
 das Paddelboot (-e) – весловий човен,
 das Gespann (-e) - упряжка,
 die Reiseroute (-n) – маршрут подорожі

1.Übung 2 Seite 131 Wie kann man noch reisen? Ordne die Wortverbindungen den Bildern zu.
(Як можна подорожувати? Поєднай словосполучення з малюнками - усно )
2. Übung 3 Seite 132   Lies den Text. Mache den Test

 Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=785240

 Запишіть вправу у зошит, зробіть фото та надішліть  на e-mail  08.05.2020 до 14.00


24.04.2020 - 29.04.2020
Thema: Am Bahnhof. Reisen in Zahlen
(На вокзалі. Подорожі в цифрах)
Lexik und Redemittel

das Gleis (-e) - колія,
 die Abfahrt (-en) - відправленя,
die Ankunft (- -e) - прибуття,
 ab|fahren (fuhr ab, ist abgefahren) - відправляти,
 an|kommen (kam an, ist angekommen), - прибувати,
der Schaffner (-) – кондуктор,
 ein|steigen (stieg ein, ist eingestiegen) – входити в транспортний засіб,
aus|steigen (stieg aus, ist ausgestiegen) - виходити з транспортного засобу ,
um|steigen (stieg um, ist umgestiegen) – робити пересадку,
unterwegs – подорозі,
der Urlauber (-) - відпочивальник,
 der Europäer (- ) – житель Європи,
 verreisen (verreiste, ist verreist) – їхати, від’їзжати ,
das Inland – рідна країна,
 das Ausland - закордон,
 die Hälfte (-n) –половина

1.      Übung 1   Seite 124   Sieh dir die Bilder an. Wo sind die Menschen? (Розглянь малюнки. Де знаходяться люди? )
2.      Übung 3 Seite 125   Wo kann man die Dialoge hören?  (Де можна чути ці діалоги? Напиши.) 
3.      Übung 3 Seite 127 
a) Wie viele Menschen verreisen im Urlaub? Lies die Meinungen der Menschen.
(Скільки людей їдуть у відпустку? Прочитай)
c) Wie kann man dasselbe mit Prozentzahlen sagen? Verbinde richtig
(Як можна сказати інакше. Напиши)


Запишіть вправи  у зошит, зробіть фото та надішліть  на e-mail  06.05.2020 до 15.00





22.04.2020
Thema: Eine Reise planen. Reisevorbereitungen
(Планувати подорож. Підготовка до подорожі)
Lexik und Redemittel

das Reiseziel (-e) – мета подорожі,
Ländername (-n) - назва країни,
die Kathedrale (-n) -  кафедральний cобор,
die Brücke (-n) – міст,
der Koffer (-) - валіза,
die Handtasche (-n) – ручна поклажа,
das Flugticket (-s) – квиток на літак,
das Zelt (-e) - намет,
 der Reiseführer (-) - путівник,
 besorgen (besorgte, hat besorgt) - замовляти,
 auf der Reise  - під час подорожі,
 seine Siebensachen einpacken - пакувати пожитки,
 Reisefieber haben – хвилювання перед поїздкою,
 Kanu fahren – пливти на каное

1.      Übung 4 (b) Seite 118 Welchen Geschlechts sind Ländernamen? Mit welchen Artikeln stehen sie? Kommentiere.
 (Зверніть увагу на рід назв країн та словосполучення у відповідях на питання Куди? та Де? )
Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=267875
2.      Übung 6 Seite 120 Warum fahren diese Menschen in diese Länder? Was möchten sie dort besuchen? Erzähle
  (Чому люди їдуть у ці країни? Що хотіли б відвідати?) 
Граматичний коментар ст.216
3.      Übung 2 Seite 121 Was macht man vor der Reise, was macht man auf der Reise, was macht man nach der Reise?
(Що роблять перед поїздкою, впродовж поїздки, після подорожі?)
 Mache den Test   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=608560
  
Виконайте тестові завдання    24.04.2020/24.04.2020 до 15.00



17.04.2020

Thema: Zukunftspläne. Wiederholung
(Плани на майбутнє.  Повторення.)

Виконайте тестові завдання за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=561242

Завдання виконати  22.04.2020 до 15.00


15.04.2020
Thema : Was hast du vor? (Які у тебе плани (наміри)?)
Lexik und Redemittel:
das Vorbild (-er) - приклад,
 der Kaufmann (-leute/- -er) - торговець, комерсант, фахівець з питань торгівлі,
der Feuerwehrmann (-leute/- -er) - пожежник,
die Zukunftsaussicht (-en) -  плани на майбутнє. перспектива,
sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.) – займатись чимось,
 vor|haben (hatte vor, hat vorgehabt) – мати намір

1.      Übung 2 Seite 108
Welche Berufe sind typisch für Frauen, welche für Männer? Ordne die Wörter den Oberbegriffen zu und nenne andere Berufe. (Які професії типові для жінок, які для чоловіків? – усно)
2.      Übung 3 Seite 108
Welche Berufe sind das? Ordne die Erklärungen den Begriffen zu.  ( Які це професії? Виконати письмово, за зразком : 1 –d, 2 – h)
3.      Übung 4 Seite 109
Lies den Text (Прочитай текст)
4.      Übung 5 Seite 109
Antwortet auf die Fragen zum Text.( Дати відповіді на запитання – письмово)


Запишіть вправи  у зошит, зробіть фото та надішліть  на e-mail  17.04.2020 до 15.00


10.04.2020
Thema : Meine Schulfreunde (Мої шкільні друзі)
Lexik und Redemittel:

sensibel – вразливий,
 zielstrebig  - цілеспрямований,
verschlossen – відлюдкуватий,
 tapfer - хоробрий, сміливий,
 geschwätzig – балакучий,
 frech  - зухвалий, ,нахабний,
humorlos -без почуття гумору,
 ängstlich – боязкий,
brav – славний, добрий,
 langweilig – нудний,
 witzig  - смішний, дотепний,
entschlossen  - рішучий
1. Übung 1 Seite 105  Wie sind echte Freunde?  Schreibe  passende Wörter der Reihe nach.
(Якими є справжні друзі? Напиши)
2. Übung 3 Seite 105  Lies den Text aus dem Internet-Forum. Was meinst du: Welche Charakterzüge hat das Mädchen? (Прочитай текст. Які риси характеру має дівчинка?)
3. Вивчіть правило:  Підрядне речення часу (der Temporalsatz)
Підрядні речення часу відповідають на питання wann? — коли; wie lange? — як довго, скільки?; seit wann? — з якого часу; bis wann? — до якого часу; wie oft? — як чаcто? Вони з'єднуються з головним реченням сполучниками als, wenn — коли; nachdem — після того як; sobald — як тільки; solange — поки; während — у той час як.
Найчастіше у підрядному реченні часу вживаються сполучники als i wenn. Сполучник als вживається тоді, коли присудок виражає одноразову дію в минулому.
Для позначення одночасності дії в минулому в обох реченнях вживається претерит, для позначення передування дії підрядного речення — плюсквамперфект, у головному реченні вживається претерит:
 Es war noch früh, als sie uns auf den Weg machten.
 Було ще рано, коли вони вирушили в дорогу.

Als er nach Hause gekommen war, sah er einige Bücher auf dem Tisch.
Коли він прийшов додому, побачив на столі кілька книг.
Сполучник wenn вживається:
а) якщо йдеться про дію, що відбувається в теперішньому або майбутньому часі:
 Wenn wir einen Text übersetzen, benutzen wir das Wörterbuch.
Коли ми перекладаємо текст, ми користуємось словником.
б) якщо присудок виражає багаторазову дію в минулому:
 Immer, wenn mein Freund nach Kyjiw kam, besuchte er seine Universität.
 Завжди, коли мій друг приїжджав до Києва, він відвідував університет.
4.  Виконайте тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=787406


Фото виконаних завдань надішліть  на e-mail  15.04.2020 до 14.00





08.04.2020
Thema: Das ist unsere Klasse
Lexik und Redemittel
die Klassenpartnerschaft (-en) – партнерство в класі, шефство ,
Freundschaft schliessen mit (Dat.) – укласти дружбу з …
1. Übung 2 Seite 103. Sieh dir das Foto an und beantworte die Fragen.
2. Übung 3 Seite 103. Lies den Text und ergänze die Tabelle unten.
 (Закінчить таблицю після опрацювання тексту, зробіть  фото виконаного завдання)
3. Виконайте завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=285705


Фото виконаного завдання впр.3 ст.103-104 надіслати на e-mail   10.04.2020 до 15.00

18.03.2020
Thema: Das Schulleben

1. Записати переклад лексики до уроку 39 ст.95 та вивчити їх.
2. Виконати впр.3 ст.95 . Відповіді на загадки записати в зошит.
3. Виконати письмово впр.6 ст.96.

Фото виконаних завдань надіслати на e-mail 20.03.2020 до 16.00



20.03.2020

             ThemaDie Schulfacher

1.Виконайте завдання за посиланням
                                               join.naurok.ua Код доступу  758677


Скріншот результату виконання завдання 2 надішліть на електронну пошту, вказану у правилах користування блогом, 27.03.2020 до 16.00.



01.04.2020
Thema: Was ist dein Lieblingsfach?
Lexik und Redemittel:
die Kenntnis (-se) - знання,
leicht|fallen (fiel leicht, ist leichtgefallen) – легко даватися,
 schwer|fallen (fiel schwer, ist schwergefallen) – важко даватися,
 die Wissenschaft (-en) - наука,
 die Zukunft – майбутнє.

1. Übung 2 Seite 98 Schreibe das Gegenteil. (Надіслати фото виконаного завдання)

2. Übung 3(а) Seite 98.  Lies die Beiträge in einem Internet-Forum zum Thema «Was ist dein Lieblingsfach und welche Fächer magst du nicht?».

Übung 3(b) Seite 98.  Wer ist das? Ergänze die Namen der Jugendlichen. . (Надіслати фото виконаного завдання)

Завдання виконати та надіслати на e-mail  03.04.2020 до 15.00



03.04.2020
Thema: Schulfächer und Noten

Lexik und Redemittel:
der Streber (-) - зубрило,
die Eins/Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en) - один, два, три, п’ять, шість балів, нуль
 hassen (hasste, hat gehasst) -  ненавидіти,
 nicht aus noch ein wissen – не знаю іншого

1. Übung 2 Seite 100.  
1) Zahlwörter kann man wie Substantive gebrauchen: Man schreibt sie groß und vor ihnen steht ein Artikel. (Слова – числа  можуть вживатися як іменники: пишуться з великої літери і перед стоїть артикль.)
2) Die substantivierten Zahlwörter sind Feminina  (Субстантивовані  числівники – жіночого роду)
 3) Im Plural bekommen diese Wörter das Suffix -en  ( У множині отримують ці слова суфікс –еn)
4) Zum ersten Mal nennt man eine Schulnote mit dem Artikel eine. (Вперше шкільні оцінки називають з артиклем eine.)

2. Übung 3 Seite 101.  (письмово) ПОЯСНЕННЯ
Vergleiche die Noten und Fächer in den Zeugnissen. Antworte auf die Fragen. (Порівняйте оцінки і предмети в табелях. Дайте відповіді на запитання)
— Welche Schulfächer haben die ukrainischen/deutschen Schüler? (Які шкільні предмети мають українські та німецькі учні?)
— Welche Noten stehen im ukrainischen/deutschen Zeugnis?
Hat dieser Schüler gute Leistungen? (Які оцінки стоять у табелях? Мають учні гарні досягнення?)
— Sind diese Schüler gut oder schwach? ( Учні навчаються добре чи слабо?)
УТОЧНЕННЯ
3. Übung 4 Seite 101 (прочитайте текст )
Lies den Brief von Maria.
4. Übung 5 Seite 102. (Визначте чи відповідають речення змісту тексту)

Завдання виконати та надіслати на e-mail  08.04.2020 до 15.00





Немає коментарів:

Дописати коментар

Правила користування блогом 1. У блозі  матеріали уроків розміщуються відповідно розкладу занять. 2. Під банером треба обрати свій кл...