4(8) клас



Шановні гімназисти!
Прошу вказувати власне прізвище та ім'я, виконуючи онлайн- тести.
 Будьмо ввічливими та толерантними. 
Дотримуйтесь етикету спілкування в мережі Інтернет.  


12.11.2020

Thema: Guten Appetit!

(Смачного!)

 

Lexik und Redemittel

 die Speise (-n) - страва,

 der Kellner (-) - офіціант,

 bestellen (bestellte, hat bestellt) - замовляти,

 einen Bärenhunger haben – бути голодним (голодний, як ведмідь)

 

1. Übung Seite 39

Welche Speisen und Lebensmittel sind das? Ordne die Wörter den Bildern zu.:

(Які це страви і продукти харчування? Поєднай слова з малюнками - усно)

 2. Übung 3 Seite 40

Зверніть увагу на правило

1) Die Stoffbezeichnungen stehen meistens ohne Artikel, wenn man keine bestimmte Portion meint.

Назви речовин вживаються частіше без артикля, якщо не називається певна порція

 2) Wenn das Substantiv eine Portion oder ein Stück bezeichnet und man es zum ersten Mal nennt, steht es mit dem unbestimmten Artikel.

Якщо іменник позначає одну порцію або частину і називає її вперше – вживається з неозначеним артиклем.

 3) Wenn man über eine bestimmte Portion spricht, gebraucht man einen bestimmten Artikel.

Якщо говориться про певну порцію, вживають означений артикль

3. Übung 4 Seite 40

Was isst und trinkst du gern? Was isst und trinkst du nicht? Erzähle.

(Що ти їси та п’єш охоче? Що ти не їси та не п’єш? Розкажи)

4.  Übung 6 Seite 42

Lest den Dialog. (Прочитайте діалог та перекладіть його) 



10.11.2020

Thema: Was hast du vor? (Які у тебе плани?)

 

Lexik und Redemittel

 

vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt) – мати намір,

der Terminkalender (-) – календар-щоденник

 

1. Wiederholung    

Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5696782

 

1. Übung 3 Seite 36

Nenne die Wochentage in der richtigen Reihenfolge. Beginne so:

 

Der erste Wochentag ist der Montag. Der zweite…

Назви дні тижня у правильній послідовності. Почни так:

Перший день тижня понеділок. Другий ……

Beantworte die Fragen

(Дай відповіді на запитання впр.3(б) ст.36 – письмово)

 

2.      Übung 6 Seite 38

a) Lies den Dialog. (Прочитай діалог)

b) Macht andere Dialoge nach dem Modell und gebraucht dabei das Wortmaterial aus dem Kasten.

(Склади інші діалоги за зразком, використовуй поданий лексичний матеріал)

3.    Склади діалог. Надіслати  завдання до 12.11.2020













21.05.2020/22.05.2020
Mache den Test   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6923113

Завдання виконати  26.05.2020 до 16.00


19.05.2020/20.05.2020
Завдання виконати  21.05.2020 до 14.00



14.05.2020/15.05.2020

Mache den Test   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=214954

Завдання виконати  19.05.2020 до 15.00



12.05.2020/13.05.2020


Завдання виконати  15.05.2020 до 14.00


07.05.2020/08.05.2020

Mache den Test  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=125492
Завдання виконати  13.05.2020 до 14.00


05.05.2020/06.05.2020

Hörverstehen
Шановні гімназисти! Прослухайте уважно повідомлення та виконайте завдання. Тексти звучатимуть два рази. За необхідності можна прослухати ще раз. Сподіваюсь на чесність та порядність під час виконання завдань. Оцінку кожен отримує індивідуально.

Прослухайте текст за посиланням

 https://deutschlernerblog.de/uebung-zum-hoerverstehen-deutsch-a1-wie-ist-das-thema/
In dieser Übung hört ihr kurze Texte und müsst für jeden Text die Überschrift (den Titel) finden. Ihr müsst also keine Details verstehen, nur das Thema.
Прослухайте короткі тексти і знайдіть заголовок. (головне зрозуміти загальну тему)
Прослухайте текст за посиланням .

Lest zuerst die neun Antworten von Karl Kuhn (0-8). Dann hört ihr die neun Fragen von Sara Becker (A-I). Findet für jede Antwort die richtige Frage. Antwort 0 ist ein Beispiel. Ihr hört die Fragen zweimal. Schreibt den richtigen Buchstaben in das weiße Kästchen.
Прочитайте спочатку 9 відповідей Карла Куна (0-9). Потім послухайте 9 питань Сари Беккер (А - І). Знайдіть для кожної відповіді правильне питання.

Фото результатів надіслати на e-mail  07.05.2020/08.05.2020 до 15.00 

30.04.2020
(завдання для обох груп)
Leseverstehen. II SEMESTER

Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=127526


Завдання виконати 06.05.2020 до 15.00


28.04.2020/ 29.04.2020

Thema: Wiederholung (Повторення.)

Виконайте тестові завдання за посиланнями:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=720971


Завдання виконати   30.04.2020 до 15.00


23.04.2020/24.04.2020

Thema: Unsere Schulveranstaltungen (Наші шкільні заходи)
Lexik und Redemittel
die Show (-s) - шоу,
die Jury (-s) - жюрі,
die Einlage (-n) – номер концертної програми,
der Interessent (-en) – зацікавлена особа,
selbst gebastelt – власноручно змайстрований,
stattfinden (fand statt, hat stattgefunden) - відбуватися,
teilnehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.) – брати участь

1.      Übung 1 Seite 157  Ergänze die fehlenden Buchstaben und lies die Wörter vor.
 (Встав пропущені букви, прочитай)
2.      Übung 3 Seite 158 Lies den Dialog. (Прочитай діалог)
3.     Mache die Aufgabe  schriftlich (Виконай завдання письмово та зроби фото)























Надішліть  на e-mail  28.04.2020/29.04.2020 до 15.00

21.04.2020/22.04.2020
Thema: In der Deutschstunde (На уроці німецької мови)
Lexik und Redemittel
die Muttersprache (-n) – рідна мова,
erfahren (erfuhr, hat erfahren) - дізнаватися,
 Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.) -  присвячувати час,
verbessern (verbesserte, hat verbessert) - покращувати,
wiederholen (wiederholte, hat wiederholt) - повторювати

1.      Übung 3 Seite 155 Was macht man in der Deutschstunde?
 (Що роблять на уроці німецької мови?- прочитати, перекласти -усно)
2.      Übung 4 Seite 156
Wie lernt man am besten Deutsch? Diese Schüler haben ihre Tipps. Lies den Text.
  (Як найкраще вчити німецьку мову? Ці учні дають поради. Прочитай текст) 

(зробіть фото або скріншот виконаного завдання)

    3. Mache die Aufgabe  schriftlich (Виконай завдання письмово)


Зробіть фото виконаних завдаь та надішліть  на e-mail  23.04.2020/24.04.2020 до 15.00


16.04.2020/17.04.2020
Thema: Lehrer und Schüler (Вчителі та учні)
Lexik und Redemittel
die Lust – бажання, радість,
abfragen (fragte ab, hat abgefragt) - опитувати,
aufrufen (rief auf, hat aufgerufen) - викликати,
abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben) - списувати,
aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen) - відкривати,
Viel Spass! – Успіху!

1.      Übung 1 Seite 153 Was machen die Lehrer, was machen die Schüler?
 (Що роблять вчителі, що учні?)
2.      Übung 3 Seite 153
Wer kann das sagen: der Lehrer oder der Schüler? Lies die Aussagen und achte auf die Form der Verben.
(Хто може це говорити: вчитель чи учень? Зверніть увагу на правило «Imperativ» (наказовий спосіб дієслів ) ст.153 або  ст181 (граматичний коментар) 


            4. Mache die Aufgaben schriftlich (Виконай завдання письмово)

Зробіть фото виконаних завдаь та надішліть  на e-mail  22.04.2020 до 15.00


14.04.2020/15.04.2020
Thema: Unser Schulgebäude (Наша шкільна будівля)
Lexik und Redemittel
das Gebäude (–) будівля,
 die Aula (Aulen) – актова зала,
die Werkstatt (- -en) - майсерня,
 die Garderobe (-n) - гардероб,
 das Sekretariat (-e) - секретарська,
die Eingangshalle (-n) -  фойє, передпокій,
die Treppe (-n) - сходи,
 der Computerraum (- -e) – кабінет інформатики,
 der Gang (- -e) - прохід ,
 die Führung (-en) - екскурсія
1. Übung 1 Seite 151
2. Übung 2  Seite 151 Wo sind diese Räume? Finde sie auf dem Bild. (Де знаходяться ці приміщення ? Розглянь)
3. Übung 4 Seite 152 . Sophie macht für ihre Freundin Katja eine Führung durch ihre Schule. Lies den Text und schau auf den Plan in Übung 3a.(Прочитай текст та переклади(усно)

4. Mache die Aufgaben schriftlich (Виконай завдання письмово)


Зробіть фото виконаних завдаь та надішліть  на e-mail  16.04.2020 до 15.00





09.04.2020 /10.04.2020
Thema: In der Schule (У школі)
Lexik und Redemittel:
das Schulfach (- -er) - шкільний предмет,
die Ausrede (-n) - відмовка,
der Quatsch - дурниці ,
kaput - зламаний,
ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen) – випадати

1. Übung 3 (a) Seite 149 Welche Schulfächer stehen im Stundenplan?
2. Übung 3 (b) Seite 149 Schreibe deinen Stundenplan (Напиши свій розклад уроків)
3. Übung 4 Seite 149-150 .Über welchen Tag sprechen die Schüler? Lies und finde den entsprechenden Tag auf dem Stundenplan in Übung 3a. (Напиши про які предмети йде мова, використовуючи вправу 3(а).
4. Übung 5 Seite 150 Lies den Diealog (Прочитай діалог, переклади – усно)


Запишіть вправи у зошит, зробіть фото та надішліть на e-mail 14.04.2020 до 15.00


07.04.2020 / 08.04.2020 
Thema: Die Ukraine (Wiederholung) 
Виконайте тестові завдання за посиланнями: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=752254 
Скріншоти або фото результатів надішліть на e-mail 10.04.2020 до 14.0017.03.2020 (ІІ група)18.03.2020 (І група)Thema: Deutschland


Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання та надіслати скрін-шоти

 Підготувати  власну презентацію «Визначні місця Берліну», яку надіслати
 20.03.2020 до 16.00  (ІІ група)
21.03.2020 до 16.00  (І група)
19.03.2020
20.03.2020
      ( І та ІІ група)
Виконайте тестові завдання join.naurok.ua  Код доступу 552183
    join.naurok.ua  Код доступу 405528




31.03.2020 / 01.04.2020
Thema : Die Ukraine
Lexik und Redemittel:
Die Fläche – площа,
die Amtsprache – державна мова,
die Staatsform – форма правління
umspült sein von (Dat.) - омивається
 malerisch - мальовничий
1. Übung 2 Seite 141.  Ordne die Wörter aus dem Kasten den Informationen zu.
2. Übung 4 Seite 142.   Lies die E-Mail und ergänze sie mit den Wörtern  aus dem Kasten.
4. Übung 5 Seite 142. Stell dir vor: Michael möchte deine Gegend besuchen. Was kannst du ihm empfehlen? Schreibe. 


Скріншот виконаного тесту та фото повідомлення (впр.5 ст.142) надішліть на e-mail  до 02.04.2020/03.04.2020 до 16.00


02.04.2020/03.04.2020
Thema: Hier lebe ich

Lexik und Redemittel:
der Club (-s) - клуб,
 das Eiscafe’ (-s) – кафе-морозиво,
 die Innenstadt - середмістя,
 am Bahnhof  - на вокзалі,
 auf der Post – на пошті,
 in Wirklichkeit – в дійсності

1. Übung 2 Seite 143.  Wohin geht oder fährt man in diesen Situationen? (відповіді записати в зошит)

2. Übung 3 Seite 144. Was gibt es in deinem Wohnort, was gibt es nicht?.
 (Записати в зошит три речення на свій розсуд, звернути увагу на вживання Akk. після es gibt …)

3. Übung 4 Seite 144. Wo kann man das lesen? Finde im Kasten passende Wortverbindungen. (Короткі відповіді записати в зошит)


Фото виконаних завдань виконати та надіслати на e-mail  08.04.2020/ 09.04.2020  до 15.00




Немає коментарів:

Дописати коментар

Правила користування блогом 1. У блозі  матеріали уроків розміщуються відповідно розкладу занять. 2. Під банером треба обрати свій кл...