Шановні гімназисти!
Прошу вказувати власне прізвище та ім'я, виконуючи онлайн- тести.
Будьмо ввічливими та толерантними.
Дотримуйтесь етикету спілкування в мережі Інтернет.
12.11.2020
Thema:
Guten Appetit!
(Смачного!)
Lexik und Redemittel
die Speise (-n) - страва,
der Kellner (-) - офіціант,
bestellen (bestellte, hat bestellt) - замовляти,
einen Bärenhunger haben –
бути голодним (голодний, як ведмідь)
1. Übung 2 Seite 39
Welche Speisen und
Lebensmittel sind das? Ordne die Wörter den Bildern zu.:
(Які це страви і
продукти харчування? Поєднай слова з малюнками - усно)
2. Übung 3 Seite 40
Зверніть увагу на
правило
1) Die
Stoffbezeichnungen stehen meistens ohne Artikel, wenn man keine bestimmte
Portion meint.
Назви речовин вживаються частіше без артикля, якщо не називається певна
порція
2) Wenn das Substantiv eine Portion oder ein
Stück bezeichnet und man es zum ersten Mal nennt, steht es mit dem unbestimmten
Artikel.
Якщо іменник позначає одну порцію або частину і називає її вперше –
вживається з неозначеним артиклем.
3) Wenn
man über eine bestimmte Portion spricht, gebraucht man einen bestimmten
Artikel.
Якщо говориться про певну порцію, вживають означений артикль
3. Übung 4 Seite 40
Was isst
und trinkst du gern? Was isst und trinkst du nicht? Erzähle.
(Що ти їси
та п’єш охоче? Що ти не їси та не п’єш? Розкажи)
4. Übung 6 Seite 42
Lest den Dialog. (Прочитайте
діалог та перекладіть його)
10.11.2020
Thema: Was
hast du vor? (Які у тебе плани?)
Lexik
und Redemittel
vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt) – мати намір,
der Terminkalender (-) – календар-щоденник
1. Wiederholung
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5696782
1. Übung 3 Seite 36
Nenne die
Wochentage in der richtigen Reihenfolge. Beginne so:
Der erste Wochentag ist der Montag. Der
zweite…
Назви дні тижня у правильній
послідовності. Почни так:
Перший день тижня понеділок. Другий ……
Beantworte die
Fragen
(Дай відповіді на запитання впр.3(б) ст.36 – письмово)
2. Übung 6 Seite 38
a) Lies den Dialog.
(Прочитай
діалог)
b) Macht andere
Dialoge nach dem Modell und gebraucht dabei das Wortmaterial aus dem Kasten.
(Склади інші діалоги за зразком, використовуй поданий лексичний
матеріал)
3. Склади
діалог. Надіслати завдання до 12.11.2020
21.05.2020/22.05.2020
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6923113
Завдання виконати 26.05.2020 до 16.00
19.05.2020/20.05.2020
Завдання виконати 21.05.2020 до 14.00
14.05.2020/15.05.2020
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=214954
Завдання виконати 19.05.2020 до 15.00
12.05.2020/13.05.2020
Завдання виконати 15.05.2020 до
14.00
07.05.2020/08.05.2020
Mache den Test https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=125492
Завдання виконати 13.05.2020 до
14.00
05.05.2020/06.05.2020
Hörverstehen
Шановні гімназисти! Прослухайте уважно повідомлення та виконайте завдання. Тексти звучатимуть два рази. За необхідності можна прослухати ще раз. Сподіваюсь на чесність та порядність під час виконання завдань. Оцінку кожен отримує індивідуально.
Прослухайте текст за посиланням
https://deutschlernerblog.de/uebung-zum-hoerverstehen-deutsch-a1-wie-ist-das-thema/
In dieser Übung hört ihr kurze Texte und müsst für jeden Text die Überschrift (den Titel) finden. Ihr müsst also keine Details verstehen, nur das Thema.
Прослухайте короткі тексти і знайдіть заголовок. (головне зрозуміти загальну тему)
Прослухайте текст за посиланням .
Lest zuerst die neun Antworten von Karl Kuhn (0-8). Dann hört ihr die neun Fragen von Sara Becker (A-I). Findet für jede Antwort die richtige Frage. Antwort 0 ist ein Beispiel. Ihr hört die Fragen zweimal. Schreibt den richtigen Buchstaben in das weiße Kästchen.
Прочитайте спочатку 9 відповідей Карла Куна (0-9). Потім послухайте 9 питань Сари Беккер (А - І). Знайдіть для кожної відповіді правильне питання.
Фото результатів надіслати на e-mail 07.05.2020/08.05.2020 до 15.00
30.04.2020
(завдання для обох
груп)
Leseverstehen.
II SEMESTER
Виконайте
завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=127526
Завдання виконати
06.05.2020 до 15.00
28.04.2020/
29.04.2020
Thema: Wiederholung (Повторення.)
Виконайте тестові
завдання за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=720971
Завдання виконати 30.04.2020
до 15.00
23.04.2020/24.04.2020
Thema: Unsere Schulveranstaltungen (Наші
шкільні заходи)
Lexik und Redemittel
die Show (-s) - шоу,
die Jury (-s) - жюрі,
die Einlage (-n) – номер концертної
програми,
der Interessent (-en) – зацікавлена особа,
selbst gebastelt – власноручно змайстрований,
stattfinden (fand statt, hat
stattgefunden) - відбуватися,
teilnehmen (nahm teil, hat
teilgenommen) an (Dat.) – брати участь
1. Übung 1 Seite
157 Ergänze die fehlenden Buchstaben und lies die Wörter vor.
(Встав
пропущені букви, прочитай)
2. Übung 3 Seite
158 Lies den Dialog. (Прочитай діалог)
3. Mache die Aufgabe schriftlich (Виконай
завдання письмово та зроби фото)
Надішліть на e-mail 28.04.2020/29.04.2020 до
15.00
21.04.2020/22.04.2020
Thema: In der Deutschstunde (На
уроці німецької мови)
Lexik und Redemittel
die Muttersprache (-n) –
рідна мова,
erfahren (erfuhr, hat
erfahren) - дізнаватися,
Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.) - присвячувати час,
verbessern (verbesserte, hat
verbessert) - покращувати,
wiederholen (wiederholte,
hat wiederholt) - повторювати
1.
Übung 3 Seite 155 Was macht man in der Deutschstunde?
(Що роблять на уроці
німецької мови?- прочитати, перекласти -усно)
2.
Übung 4 Seite 156
Wie lernt man am besten Deutsch?
Diese Schüler haben ihre Tipps. Lies den Text.
(Як найкраще вчити німецьку мову? Ці учні
дають поради. Прочитай текст)
(зробіть фото або
скріншот виконаного завдання)
3. Mache die Aufgabe schriftlich (Виконай завдання письмово)
Зробіть
фото виконаних
завдаь та надішліть на e-mail 23.04.2020/24.04.2020 до 15.00
16.04.2020/17.04.2020
Thema: Lehrer und Schüler (Вчителі
та учні)
Lexik und Redemittel
die Lust – бажання, радість,
abfragen (fragte ab, hat abgefragt) - опитувати,
aufrufen (rief auf, hat aufgerufen) - викликати,
abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben) - списувати,
aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen) - відкривати,
Viel Spass! – Успіху!
1.
Übung 1 Seite 153 Was machen die Lehrer, was machen die Schüler?
(Що роблять вчителі, що учні?)
2.
Übung 3 Seite 153
Wer kann das sagen: der Lehrer oder
der Schüler? Lies die Aussagen und achte auf die Form der Verben.
(Хто може це говорити: вчитель чи учень? Зверніть
увагу на правило «Imperativ» (наказовий спосіб дієслів ) ст.153 або ст181 (граматичний коментар)
4. Mache die Aufgaben schriftlich (Виконай завдання письмово)
Зробіть
фото виконаних
завдаь та надішліть на e-mail 22.04.2020 до 15.00
14.04.2020/15.04.2020
Thema: Unser Schulgebäude
(Наша шкільна будівля)
Lexik und
Redemittel
das Gebäude (–) будівля,
die Aula (Aulen) – актова зала,
die Werkstatt (- -en) - майсерня,
die Garderobe
(-n) - гардероб,
das Sekretariat
(-e) - секретарська,
die Eingangshalle (-n) - фойє, передпокій,
die Treppe (-n) - сходи,
der
Computerraum (- -e) – кабінет інформатики,
der Gang (- -e)
- прохід ,
die Führung (-en)
- екскурсія
1. Übung 1
Seite 151
2.
Übung 2 Seite
151 Wo sind diese Räume? Finde
sie auf dem Bild. (Де знаходяться ці приміщення ? Розглянь)
3. Übung 4 Seite 152
. Sophie
macht für ihre Freundin Katja eine Führung durch ihre Schule. Lies den Text und
schau auf den Plan in Übung 3a.(Прочитай
текст та переклади(усно)
4. Mache die Aufgaben schriftlich (Виконай завдання письмово)
Зробіть
фото виконаних
завдаь та надішліть на e-mail 16.04.2020 до 15.00
Thema: In der Schule (У школі)
Lexik und Redemittel:
das Schulfach (- -er) - шкільний предмет,
die Ausrede (-n) - відмовка,
der Quatsch - дурниці ,
kaput - зламаний,
ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen) – випадати
1. Übung 3 (a) Seite 149 Welche Schulfächer stehen im Stundenplan?
2. Übung 3 (b) Seite 149 Schreibe deinen Stundenplan (Напиши свій розклад уроків)
3. Übung 4 Seite 149-150 .Über welchen Tag sprechen die Schüler? Lies und finde den entsprechenden Tag auf dem Stundenplan in Übung 3a. (Напиши про які предмети йде мова, використовуючи вправу 3(а).
4. Übung 5 Seite 150 Lies den Diealog (Прочитай діалог, переклади – усно)
Запишіть вправи у зошит, зробіть фото та надішліть на e-mail 14.04.2020 до 15.00
07.04.2020 / 08.04.2020
Thema: Die Ukraine (Wiederholung)
Виконайте тестові завдання за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=752254
Скріншоти або фото результатів надішліть на e-mail 10.04.2020 до 14.0017.03.2020 (ІІ група)18.03.2020 (І група)Thema: Deutschland
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання та надіслати скрін-шоти
Підготувати власну презентацію «Визначні місця Берліну», яку надіслати
20.03.2020 до 16.00 (ІІ група)
21.03.2020 до 16.00 (І група)
19.03.2020
20.03.2020
( І та ІІ група)
31.03.2020 / 01.04.2020
Thema : Die Ukraine
Lexik und Redemittel:
Die Fläche – площа,
die Amtsprache – державна мова,
die Staatsform – форма правління
umspült sein von (Dat.) - омивається
malerisch - мальовничий
1. Übung 2 Seite 141. Ordne die Wörter aus dem Kasten den Informationen zu.
2. Übung 4 Seite 142. Lies die E-Mail und ergänze sie mit den Wörtern aus dem Kasten.
4. Übung 5 Seite 142. Stell dir vor: Michael möchte deine Gegend besuchen. Was kannst du ihm empfehlen? Schreibe.
Скріншот виконаного тесту та фото повідомлення (впр.5 ст.142) надішліть на e-mail до 02.04.2020/03.04.2020 до 16.00
02.04.2020/03.04.2020
Thema: Hier lebe ich
Lexik und Redemittel:
der Club (-s) - клуб,
das Eiscafe’ (-s) – кафе-морозиво,
die Innenstadt - середмістя,
am Bahnhof - на вокзалі,
auf der Post – на пошті,
in Wirklichkeit – в дійсності
1. Übung 2 Seite 143. Wohin geht oder fährt man in diesen Situationen? (відповіді записати в зошит)
2. Übung 3 Seite 144. Was gibt es in deinem Wohnort, was gibt es nicht?.
(Записати в зошит три речення на свій розсуд, звернути увагу на вживання Akk. після es gibt …)
3. Übung 4 Seite 144. Wo kann man das lesen? Finde im Kasten passende Wortverbindungen. (Короткі відповіді записати в зошит)
Фото виконаних завдань виконати та надіслати на e-mail 08.04.2020/ 09.04.2020 до 15.00
Немає коментарів:
Дописати коментар